Ja! Ze zijn er al mee bezig. Wanneer het zal komen is niet zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel op de Playstation phone. Maar het is nog onduidelijkheid of Minecraft op de PS3 uitkomt. Sony en Minacraft hebben beide niet vrijgegeven of er een release datum is en of en of het uberhaupt wel komt voor de Playstation. Veel mensen zijn teleurgesteld en klagen omdat Minecraft wel op de Xbox en mobiel gespeeld kan worden. Dus, er is een aanwezigheid dat Sony Minecraft wilt hebben want er staat wel een grote markt voor open. Maar het is dus niet duidelijk, meld je anders aan bij Power Unlimited of een andere gamesite zodat je op de hoogte kunt gehouden worden over de laatste game-nieuwtjes. Laten we hopen dat het snel voor de PS3 beschikbaar word, want ik zit er zelf ook op te wachten:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk van niet maar houd de gamescom in de gaten want het kan zomaar worden aangekondigd aangezien Sony heeft gezegd dat ze veel laten zien.. En een psvita versie lijkt me ook niet verkeerd..
P.S ik ben blij te horen dat meer mensen het willen. Misschien kunnen we met elkaar meer bereiken..