Kun je een lager ping krijgen door een betere laptop te kopen?

Een kennis van mij zit vanuit Indonesie een game te spelen op de europese server met een ping van 200, terwijl ik soms een ping van 300 heb op dezelfde server. Tegelijkertijd heb ik ook een erg slechte laptop.

Daarom vroeg ik me af of de hoge ping ook aan mijn laptop kan liggen. Heb altijd gedacht dat ping hoort bij de snelheid van je internet en niet afhangt van je laptop

Alvast bedankt voor uw antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (3)

Je ping is de snelheid van communicatie tussen de server en je laptop.

Dit kun je niet verbeteren met een betere laptop!

Dus als je in Nederland zit, en je gaat spelen in een server in Japan zal deze een hogere ping hebben dan een in Duitsland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je wifi? Als dat zo is probeer het eens met een netwerkkabel en je ping zal in de meeste gevallen verbeteren.
Zorg ook dat er tijdens het gamen niet gedownload wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord, ik gebruik geen netwerkkabel, ik zal dat proberen
Nee dat zal niet helpen.
Ping word lager als je verbinding tussen de server en jou laptop beter is, en hoger als het slechter is.. Als de server aan de andere kant van de wereld staat, is je ping waarschijnlijk een stuk hoger dus.