Ik krijg bij Football Manager 2010 heel vaak onderstaande toepassingfout. Hoe verhelp ik dit?

Toepassingfout.
Fatale fout. De toepassing zal worden afgesloten.
Football Manager 2010 10.3.0F104766 werkt niet meer.

Dit gebeurt vrijwel elk uur als ik het speel, uiterst irritant, moet dus ook continu opslaan om te voorkomen dat ik niks kwijtraak. Weet iemand de oplossing?

Ook krijg ik wel eens de volgende melding:

Football Manager 2010 Memory Warning
Football Manager 2010 is running dangerously low on memory. Please quit up and free up some memory.

Alvast hartelijk dank voor uw hulp!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

Schijnt een niet onbekend probleem te zijn. Ga eerst na of je voldoende Harde schijfruimte hebt (minimaal 2 Gb vrij, dat gebruikt FM als virtueel geheugen), dus meer als je nog andere Win applicaties hebt lopen (explorer bijv).

Je kan proberen dit probleem met een patch te verhelpen:

http://community.sigames.com/showthread.php/206760-Game-crashes

patch:
http://community.sigames.com/showthread.php/192934-ANNOUNCEMENT!-Patch-10.3-Released!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Waar kan ik dit virtuele geheugen vinden?
2. Welke patch moet ik dan hebben? Voor PC staan er 4 verschillende patches voor FM'10. Alvast dank voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat virtuele geheugen maakt FM zelf aan, dit kan je bij de instellingen nog wel ergnes veranderen. Dat zal iets zijn als een Temp-file. Wat betreft de patches, download ze alle 4 en kijk welke het beste werkt. Vaak is dat de laatste (Digital Download). Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die Digital Download doet 't niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moet je die andere proberen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De derde werkt niet (melding verschijnt alsnog), bij de 2 bovenste lukt het niet om te downloaden :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel vrije schijfruimte heb je op je harde schijf?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat snap ik dus niet waar je dat kunt zien..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-> Windows explorer/Verkenner. Dubbelklik op "computer" en in de rechterkolom zie je dan: Type, Total Size, Free Space. Als die Free Space op dezelfde schijf waar FM is geinstalleerd, te klein is dan werkt het niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is nog 60% beschikbaar (ruim 90 GB), dus dat kan het probleem niet zijn.