komt world of warcraft ook voor xbox360 en ps3?

ik heb gister voor het eerst world of warcraft gespeeld en vond het helemaal geweldig
maar mijn pc het niet de aanbevolen systeemeisen voor dat spel en computer met die systeemeisen zijn ook heel duur dus mijn vraag is:komt world of warcraft ook voor ps3 en xbox360?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en computer met die systeemeisen zijn ook heel duur Onzin, de systeemeisen voor WoW zijn juist vrij laag en pc-hardware is extreem goedkoop in vergelijk met de voorgaande decennia. Voor 500-600 euro kan je al makkelijk een PC samenstellen die WoW kan draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sterker nog een 2de hands PC van 100-200 euro zou al voldoen. requirements laatste uitbreiding: Intel Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1500+
1GB or more of RAM
NVIDIA GeForce FX or ATI Radeon 9500 Een lachertje dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sterker nog 90 eu: http://computer-software.marktplaats.nl/desktop-pc-s/578345266-hp-xw4400-duo-core-e6600-2-40ghz-4gb-250gb-radeon-5450-xp.html?return=eJw1jt1ugzAMhd%2BlEtwBwbRbG4QmerWrvUOUpALxEyt21G7T3n1Otd3Y37HPkW10q79nrXrS8Ar6QN5EO%2FUTM%2BqmWQL6vd5MXBhXY5jqfW1s2DCxj1T5vaJw47uJvnGeFg5Yoa2osR2c64m39e2xDm3paOBQdGNbdFdMAkpgFTV2ABnhiWdBNwvmEUv%2FmlGQbo7%2Bw%2FwX3mQx7mnzcbbZ%2FcgGdYLumNWnqOMLwCVnlrsoG6Iv4AQKntUleecaMB9rS8Q0qJIiD5hKDMQ2OD%2FAUcH7x6H%2F%2BQUxTFfs&df=1&fta=eNotkc1u5CAQhN8FaecMDeanke855RVG%2FGat9YzR2E6cRHn3pcc5WHwuinZRDmjwe0WLbH%2FM1%2Fcwr8yvKGQXjnkUl7yO24LCtx25nwVKAD9DX6zPE%2Fp5w6%2Bp%2BbXmlUxbN90a3vdbeUzJzwcKPoBUfv5EpQGc8P8%2BMC2P8gc49Cfvi1%2FahOLS2j7yy%2FrYxrZf2rJuacllBMXh5ZUiKWQtvBXmu7m%2FSmRTfmYF7ZABGJV1hkPGoFNW8uiKMQCZwGYnoYPVFoLqAKlGSx6pk6q2g9KxAG3ZaLmhU06BOsGYEMisRRG6PBXBK5ld4EKlA0QVRnPXlUE4mQcCY6rlNLDqWOm4065ycw5UVZxKzmfUVGmgCFGJSJ8YolMD%2F%2FUMFEPmlDhF1SWV53WcsVwkAuuii0%2FoJcjzDyLblhbyep3L%2FW37S8XxvtHLuoXjSl32%2BjIqqhBZ%2BGD%2B9RffmQ%2FI8fvn5z%2BjhZxY&fta_ind=4&fs=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor PC heb je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet er rekening mee houden dat het perspectief van een (ik schat) 14 jarige heel anders is dan iemand die inkomen heeft.
Kimath
11 jaar geleden
WoW kun je echt op een best oude pc spelen, gewoon alles op het laagste zetten bij graphics en niks op de achtergrond draaien (dus msn enzo uit).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap wat je bedoelt juststef maar juist in het geval van WoW is het echt omgedraaid. Als je het zou hebben over een spel als de Witcher II kan ik er helemaal in mee gaan, dan kan je geen tweedehandsje op de kop tikken of een budget bakkie samenstellen. WoW kan je echter spelen op een machine die minder kost dan een console. Dat is gezien vanuit elk perspectief.

Antwoorden (3)

Nee gaat nooit gebeuren, is ook nooit sprake van geweest, kan ook nooit. Of hoe wil je 40 spells aan een PS3 controller toewijzen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat bedoel je met 40 spells?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
40 spreuken.
Kimath
11 jaar geleden
Ik heb eens WoW op de pc gespeeld met een Xbox controller. Speciaal mappingprogramma voor de toetsen. Speelde voor geen meter! Ik ging continue dood omdat ik niet snel genoeg reageerde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met WoW kan je bijna oneindig veel spells en handelingen verrichten deze hebben een knop, die knop link je meestal aan keyboardtoets 1-9 f1-F12 alle letters rond WASD enz. dat krijg je met een controller met zeg 12 knoppen niet voor elkaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Skyrim zijn er toch ook een heel aantal spreuken, maar die kan je selecteren in een speciaal spreukenmenu. Tijdens dat menu staat het spel wel stil.
Over WoW weet ik weinig, maar dat is online zeker? Dus dan een speciaal menu met de tijd die stil staat gaat dan niet he.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is nu exact het hele eieren eten, je speelt met of tegen andere spelers, het is dus altijd realtime.
Nee dat zou NOOIT kunnen. Ten eerste is blizzard (de maken van WoW) meer een PC game bedrijf. En inderdaad hoe wil je 40 spells gebruiken met een controler? Misschien de volgende next-gen consoles( de ps4? en de xbox720? ) Dat je een aparte toetsenbord kan kopen die voor gamen is.Maar ik denk niet dat dat zal gaan gebeuren,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee wel is er een gratis MMORPG voor de ps3 DC universe genaamd