Niet naar werk gaan sims freeplay, welk effect heeft dat?

Mijn sims zouden om 12 uur naar hun werk moeten gaan. Echter, ik ben dan niet thuis en aangezien ik het op mijn ipad heb geinstalleerd, ben ik op dat moment niet in staat ze naar werk te sturen. Ik heb geen internet buitens huis, en er is ook geen wifi aanwezig waar ik heen ga.
Wat zijn de consequenties op de carriere van mijn sim? Worden ze ontslagen en is het wellicht slimmer om mijn ipadklok te verplaatsen, of is het geen probleem als ze eenmalig hun werk missen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Je miet dus echt om die tijd achter je iPad zitten of het gaat verkeerd?
Wat een lastig spel, het is net Farmville :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeg tegen je baas dat je niet naar werk kunt omdat je je Sims naar werk moet sturen. :P
Begrijpt hij vast wel.

Antwoorden (1)

Dat heeft geen effect.
Ik heb Sims FreePlay op me iPhone(ben inmiddels level 30)
en als je je Sims niet naar hun werk stuurt maakt niks uit.
Ze kunnen namelijk niet ontslagen worden.
Sims FreePlay is maar een simpel spelletje hè?
Het is niet zo uitgebreid en heeft veel minder opties dan de 'gewone' Sims.
Het enige is dat je Sims geen geld krijgen die dag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aaah gelukkig,hoef je je daar geen zorgen over te maken hè?^_~\