waarom moet je voor sommige facebook games betalen?

ik speel graag games op facebook maar als ik verder wil dan komt er te staan kopen met dan al die cretis tekens maar ik wil dit niet dus kom ik niet echt verder maar ik heb ook geen zin om er voor te betalen moet wel leuk blijven
zijn er ook ander andere games die gratis zijn of hoe omzeil ik de betalingen bij dit soort games

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
bamibal
11 jaar geleden
Omzeil je ook de kassa van de supermarkt?

Antwoorden (3)

Je moet er soms voor betalen omdat het geld kost om ze te maken. Niet alles is gratis. Simpeler spellen zijn een lokkertje voor Facebookklanten, dat vooral op advertentieopbrengsten drijft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De games zijn de inkomsten voor facebook. Daarom is facebook ook gratis. Het spel: Ga op de naam van het spel eens googlen (vermeld; naam spel spatie download) Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor niets gaat ze zon op.. Internet ondernemingen hebben personeel in dienst en die willen ook loon. Dat is de reden dat niet alles op internet meer gratis is..