The Sims Deluxe Edition start niet op, kan iemand mij helpen?

Ik weet dat er al andere vragen zijn die over dit onderwerp gaat, maar ik heb een ander probleem. Ik heb De Sims Deluxe geïnstalleerd, en als ik op het icoontje ‘Start’ klik dan komt er niks? Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.1K

Het beste antwoord

Misschien functioneert de snelkoppeling niet. Ga naar de map waar sims in staat en klik op iets van sims of sims deluxe met .exe erachter. Als je niet weet in welke map sims staat: Ga naar computer>lokale schijf(meestal c)>program files>en dan de map aanklikken die ea of sims of iets dergelijks heet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Misschien omdat het een hele oude versie van de sims is? Sims deluxe is volgens mij een van de eerste. Je kunt alle sims ook gratis (en legaal) downloaden op www.sims4.nl