Slaan spellen zoals sims huizen en families op op jouw computer of op de CD?

Als je bijvoorbeeld sims op je computer hebt of een ander spel. Slaat hij jouw huizen en families dan op op jouw computer of op de CD-rom.
Eigenlijk: Kan een persoon met hetzelfde spel (Dezelfde CD-rom om het te installeren en te spelen (2personen in 1 huis die het spelen)) de huizen en families van de ander op zijn sims zien als ze allebei een eigen computer hebben maar wel dezelfde CD-rom gebruiken om het te instaleren en te spelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Deze huizen en families slaat hij op op jouw pc, je kan je huizen en families alleen overzetten als je de map kopieert met de data van huizen en families en op de andere computer plakt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus als iemand dezelfde installatie cd gebruikt op een andere pc, zal hij geen huizen en families zien van anderen die met dezelfde cd het spel hebben geinstalleerd.
Jaspro101
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het enige probleem met de sims is dat zodra de cd-rom wordt gebruikt voor meerdere pc's je hetzelfde licentie nummer niet nog een keer kan registriren op de site dit wou ik nog even toevoegen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het moet op je spelcomputer opgeslagen worden en dat moet je zelf doen .