kan ik gratis apps downloaden voor mijn mobiel( LG CG900 ) ? zo ja waar

ik heb op heel veel sites geprobeerd om apps te dowloaden maar iedere keer zegt ie je mobiel wordt niet ondersteund dus heeft er iemand een antwoord op mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat hangt ervan af of je Android hebt. Als je dat wel hebt, kun je op Play Store apps downloaden. Je hebt dan gratis apps en apps die je moet betalen. Als je een I phone hebt ofzo, dan kun je bij app store apps downloaden. Bij mobiels als nokia, weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die van Rutger15 is een goede.

Het beste antwoord

Probeer een keer www.mobilie9.com op deze site kon ik zelfs op mijn nokia apps downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt op die site die jij zegt staan de apps die ik wou heel erg bedankt!!!!

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet wat je hebt: Vodafone, T-mobil of Kpn of wat dan ook, maar volgens mij kan je het op de site van een van de bedrijven wel vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb t-mobile maar op de site staan alleen waardeloze apps en ik wil graag whatsapp, angry birds en nog meer van dat soort spelletjes snap je?
Als je geen Android besturing op je telefoon hebt kun je niks downloaden uit de appstore of downloadsites