Kan mijn laptop, de Dell PP04X, battlefield 3 aan? Als dit niet kan weet iemand dan toevallige een leuke shooter die mijn laptop wel aan kan?

Ik zit te denken om battlefield 3 voor de PC aan te schaffen, maar ik wil hiervoor wel weten of ik battlefield kan spelen om mijn laptop. Mijn laptop is de Dell PP04X.

Mocht mijn laptop battlefield niet aan kunnen, weet je dan misschien een shooter die wel op mijn laptop zou kunnen draaien?

Alvast bedankt.

Groeten,
Frank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ja eens gedacht om de demo te downloaden? Dan weet je of je laptop het aan kan!
Daarom zijn dit demo's onder ander uitgebracht hé en natuurlijk ook om de reclame.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lukt me niet om een demo te downloaden, ik krijg alleen maar een Game Master Toolbar. Heb je misschien een tip hoe het wel kan lukken?

Antwoorden (1)

alle games die 2D zijn bijv. battlefield, FIFA, PES en call of duty . die hebben de zelfde soort processor soort nodig.
dus koop een nieuwe kaart voor in je pc het is best moeilijk om het erin te doen of wisselen . of koop een nieuwe pc .