Is er op steam een verschil tussen free2play en play for free?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Free2Play is dat het altijd al is geweest om gratis bespeelt te worden. Dus er is nooit een prijs aan verbonden geweest.

Play for Free betekent, dat het eerst geld heeft gekost, maar nou dus gratis bij Steam te downloaden is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, bijvoorbeeeld TF2 was eerst niet gratis maar nu wel maar het is F2P op steam.
free2play betekent dat je het spel gratis kan spelen, maar je voor extra's moet betalen. Play for free is wanneer het hele spel gratis is.