Kun je The Sims 2 spelen als The Sims 1 het niet doet op je laptop?

Ik heb denk ik te veel gedownload voor The Sims 1 (zoals een geldstoel , etc.) en nu doet The Sims 1 het niet meer op mijn laptop. Zoveel maakt dit nou ook weer niet uit, want ik wil The Sims 2 gaan kopen. Maar doet hij het dan wel?
Alvast bedankt, Leonie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, het is gelukt: Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 Bits (6.1, build 7601)
Systeemmodel: Aspire 5742G
BIOS: InsydeH2O Version V.1.22
Geheugen: 4096 MB RAM
Wisselbestand: 5159 MB gebruikt, 2756 beschikbaar
DirectX-versie: DirectX 11 Is dit genoeg of moet ik meer geven?

Antwoorden (3)

Zo te lezen deed the sims 1 het wel gewoon voor de downloads.

Zonder meer van jou computer te weten kunnen we eigenlijk je vraag niet beantwoorden. Kun je meer specificaties geven over je geheugen, geluidskaart, grafische kaart enz.

The sims 2 vraag namelijk heel wat meer van je computer dan de delen van versie 1.

De meeste laptops zijn ook niet echt geschikt om games op te spelen.

Kort maar krachtig: Deze vraag is op dit moment niet te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, ik heb echter niet zoveel verstand van computers etc.
De sims 1 deed het inderdaad eerst wel maar naarmate ik ging downloaden liet hij meer vast en stopte-ie opeens. Hij wilde ook maar niet opnieuw installeren. Ik heb een Acer Aspire 5742G laptop. Meer kan ik eigenlijk niet zeggen want ik weet ook niet waar dit allemaal staat. In ieder geval heel erg bedankt voor je antwoord. Mvg, Leonie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik persoonlijk kan je verder niet helpen. Misschien een andere goeievrager!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, toch nogmaals bedankt!
Ja. Ik heb zelf de sims 2 en niet de sims 1.. Hij doet het gewoon hoor !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een Dell
Je hebt grote kans dat ie het wel gewoon doet. Zelf heb ik ook de sims 1 en die doet het niet op mijn computer, terwijl de sims 2 (en alle uitbreidingen) als een zonnetje lopen. Vaak gaat het echter mis bij de sims 3, aangezien je daar een betere grafische kaart voor nodig hebt (betere graphics).
Maar de sims 2 zou geen probleem moeten zijn.