Bestaat er een app of computerprogramma waarmee je huizen kunt ontwerpen?

Home design heb ik al geprobeerd..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3K

Het beste antwoord

Dit kan in de sims 1, 2 en 3. Hiermee bouw je een huis waarin je later met je virtuele gezin in kan wonen. Zeker deel 3 heeft een mooie lay-out/3d. Extra meubels, behang, vloeren exterieur onderdelen enz zijn allemaal gratis te downloaden naast de standaard spullen in het programma/spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, Sweet home 3D! Erg gemakkelijlk!
Zie link bij bron

Toegevoegd na 6 minuten:
P.S op de bovenste balk moet je even langs gaan, zoals "Create Walls"
daarmee kun je muren bouwen. En de belangrijkste "Create Room"
daarmee kun je kamers bouwen met afmetingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik daar Roomsketcher voor, zie maar eens naar de link in de bron, dit is gemaakt vanaf een blanco blad op +/- 8 uur werk. Het is geen professioneel programma maar geeft een zeer goed idee hoe het er uit zal, of kan zien.
Er is zelfs een camera die u willekeurig ergens kan plaatsen om zo een beeld te krijgen.
U kan zelfs trappen,meubels, gordijnen, kaders, gras, vloeren, enz aan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer: google sketchup
je moet wel even uitvinden hoe het werkt
maar dan is het wel handig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De sims 2 ;P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je professioneel wil ontwerpen kun je AutoCad kopen, maar daar moet je wel wat geld voor betalen; €200,- voor een normale versie o.O