I/O Fout bij mijn sims 3? HELP!

Hallo, ik heb sinds een jaar Sims 3 en had hem ook gewoon gedownload op mijn Asus laptop, toen mijn laptop leeg was gemaakt probeerde ik hem opnieuw te instaleren, dit lukte niet. Wel kan ik hem spelen op mijn vaste computer, maar ik speel het liever op mijn laptop. Hij download heel traag en steeds als hij op de helft is krijg ik 'I/O-fout .... 'en dan krijg ik 2 opties, opnieuw en annuleren, als ik op opnieuw druk krijg ik die melding gewoon steeds opnieuw..

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen want ik wil het heel graag weer spelen!

Mvg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Hoe bedoel je, je laptop was leeg geraakt? Waren dan al je gegevens verwijderd ofzo?

Misschien moet je eerst je vorige installatie verwijderen van de sims3 voor je het opnieuw kan installeren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar deze computer en zoek de schijf waar je normaal je sims op installeert meestal is dit (C:\) druk rechtermuisknop op C: en ga dan naar eigenschappen eenmaal in het venster van eigenschappen ga je naar de tab EXTRA je ziet dan foutcontrole druk op "nu controleren" laat het proces doorlopen en probeer het nog eens ik hoor graag of de oplossing voor je werkte ;).