Zou het mogelijk kunnen zijn om op runescape voorwerpen te verdubbelen?

Ten eerste ik geloof niet dat runescape helemaal waterdicht is. Dus ik geloof dat er nog altijd fouten in het spel zijn.
Nu zag ik op youtube filmpjes dat iemand op de grand exchange voorwerpen verkocht, terwijl hij het voorwerp nog steeds in bezit heeft, dus hij verkoopt het min of meer, maar hij krijgt het geld en hij heeft nog steeds het voorwerp.
Zou dit kunnen of is dit nep?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit is helemaal nep, er is geen manier om runescape te hacken met bijvoorbeeld cheat engine of door een speciale site te bezoeken, de enige manier om je geld bijvoorbeeld te verdubbelen is door "bug abuse" dat is door fouten in het spel te vinden en deze te gebruiken om rijk te worden, dit heeft vorige week nog plaats gevonden en ongeveer 20 mensen zijn permanent banned.

Toegevoegd na 56 seconden:
Jagex ontdekt vrij snel zulke bugs, en kan zien wie ze heeft gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb dat spel 6 jaar gespeeld, en sinds 2 jaar speel ik het niet meer. In die 6 jaar dat ik het heb gespeeld was dit niet mogelijk, er waren filmpjes op youtube dat ze zoiets deden maar dat was allemaal nep.

Het kan zijn dat er nu in die 2 jaar dat ik niet meer speel er bugs zijn waardoor dit mogelijk is, maar volgens mij is het gewoon nep.