Hoe kom je op minecraft op een Survival island ? Want ik wil het zo graag spelen!

Ik wil graag survival island spelen om minecraft , alleen ik weet niet hoe ik het moet opzoeken of moet installeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
4.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar youtube en zoek naar een seed waarmee j in een survival Island Wereld komt of download anders een texturepack ervoor

Het beste antwoord

Je moet even naar google gaan, zoek op survival island map. Hierna moet je naar je bureaublad, druk op start en zoek uitvoeren. Als je een klein pop up venstertje krijgt, typ je %Appdata% in. Dit brengt je naar de roaming map. Klik op de .minecraft map. zoek nu een map die saves heet. Hier stop je de reeds gedownloade map in. Zorg dat dit een normale map is en geen .zip of .rar! Nu sluit je al de vensters af, start minecraft op en doe single player, nu zou hij er moeten staan onder de naam van de gedownloade map!

Groet,

Xzezz.

Ps veel plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wat je moet doen is een download zoeken van de wereld die je wilt spelen... dit kan je doen door simpel op google in te typen; minecraft survival island download.
dan moet je (op windows vista of 7) naar start gaan onder in je taakbalk en in dat zoek balkje %appdata% intypen... dan kom je in je roaming folder, daar zul je .minecraft zien staan, in die map staat 'saves'. unzip jou download (als het een zip bestand is) en plaats die in de 'saves' folder. en klaar is kees
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bedoelt een survival island in een server (dus online) dan word er meestal waar je in het begin spawned (tot leven komt) aangegeven met bordjes wat je moet in type om daar te komen.

In de normale minecraft (niet online) dan zul je het zelf moeten zoeken omdat je alles helemaal zelf moet doen en er dus geen mods zijn zodat je er heen kunt spawne.

mvg,

Richard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek op youtube naar seed voor survival Island of download er een texturepack voor.