Hoe kan ik aparte properties maken voor een minecraft user?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Wat wil je dat die user anders doet dan? Je hebt aparte plugins bijv. PermissionsBukkit die permissions kan aanpassen op de speler die je wilt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als dit over een Minecraft server gaat, gebruik dan bpermissions, je kan hiermee een aantal dingen instellen.

Stel ik ben een normale gebruiker van mijn server, er staat dan [MEMBER] voor mijn naam (kan je doen met bpermissions) en de Owner van de server wil dat de [MEMBERS] geen /gamemode kunnen gebruiken geeft hij de permissions: bukkit.gamemode aan zichzelf waardoor niemand anders dan of de groep owner of hijzelf het kan gebruiken.

(bukkit.gamemode heb ik net zelf verzonnen het heeft wel een eigen permissions node: zie minecraft wiki)

in de bronvermelding staat de link naar de pluggin, verder zet ik in de bronvermelding ook de link naar een post voor hulp (noobs lvl 99)

wat wel belangrijk kan zijn:

Prefix is wat er voor je naam staat bijvoorbeeld:
[MEMBER] koeman

suffix is wat er achter je naam staat bijvooreeld:
koeman [IS COOL]

Veel succes met je server!
als dit niet over een server gaat heb ik alles voor niks getypt :/

Meer vragen zijn welkom!