Maximaal 1 account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoveel als je aan kunt maken.
Er zijn wel bepaalde limieten. Zo kunnen er maximaal 16 accounts op één PS3 en kun je maximaal 64 accounts in totaal aanmaken op één PS3. Een PSN account (online) kan op maximaal 5 verschillende PS3s. En zo zullen er nog wel wat hardware limieten zijn. Maar online PSN accounts kun je aanmaken zoveel als je tijd en zin hebt.
Zelf heb ik bijvoorbeeld een main PSN account, een gedeeld account, drie side accounts en een US account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarschijnlijk zoveel als je wil maar je kan nie her zelfde email adres gebruiken.