ik heb een laptop gekocht en er staat bij video kaart: intel hd kan ik daarmee league of legends mee spelen ?

.

Toegevoegd na 11 minuten:
dit is de site waar die op staat http://www.bol.com/nl/p/compaq-cq57-452ed-intel-b960-2-2-ghz-4gb-ddr3-ram-500gb-hdd-15-6-inch-qwerty/9000000012001872/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (6)

is het de intel hd 3000? dit is een standaard videokaart met niet al te veel vermogen. er zit dan ook vaak een andere videokaart bij. welke laptop is het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat ook bij dat het een videokaart is met een zgn gedeeld geheugen.

Dwz dat hij zijn geheugen onttrekt aan het werkgeheugen
van de computer.

Om league of legends te spelen wordt een GeForce 8800 aanbevolen.

zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de site "Can you run it" kun je zien of je pc of laptop een bepaald spel aankan.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In die laptop zit een Intel HD Graphics 2000, dat is geen goede kaart maar voor LOL zou het genoeg moeten zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=pqTawVdksKM
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een best slechte videokaart, die ik zelf zou aanpassen voor een videokaart van 110,- ofzo. LOL is niet bekend als een zwaar spel. Maar met deze videokaart kan het niet op volle toeren worden gespeeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel simpel antwoord

JA

haha ik kon het spel zelfs opstarten met een pentium 4 :P had dan wel een 1 GB video kaart maar hij deed ut wel

drivers update game downloaden installeren en game maar :)

mvg,

Richard