Hoe maak je gebieden op minecraft ?

Ik was op minecraft in een server en ik wou iets slopen en er stond :,,Blokken kan je alleen slopen in het gebied market en toen kwam ik weer door een ander stuk land en toen stond er welkom in gebied dungeon dus mijn vraag is hoe maak je zulke gebieden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
peterjbruins
11 jaar geleden
op welke server speel je dan?

Antwoorden (1)

Dat stelt de eigenaar van de server zo in. Hij maakt een onzichtbare lijn met blokjes en op die manier ontstaan er verschillende gebieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe doe je dat ?