Hoi, ik heb elderscrolls skyrim 2ehands gekocht. Maar bij de cdkey geeft die aan dat er maar 1steam account per cd key kan iemand een oplossing?

Als ik skyrim wil installeren, en heb de cd-key ingetypt. Geeft die aan dat er maar 1 steam account per cd key kan. Weet iemand hoe ik dat andere account kan verwijderen ofzo ? Alvast bedankt. Mike

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, is het spel nadat je de cd code hebt ingetypt, accountgebonden. Diegene die het spel dus heeft verkocht, zou dus in principe zijn account aan jou moeten geven. Ik wilde namelijk ook Skyrim verkopen, maar kwam erachter dat de koper er dus eigenlijk niets mee kan. Wat je kan doen, is een key generator van Skyrim zoeken op internet.

Antwoorden (3)

Als het is wat ik denk dat het is.
Is de enige mogelijkheid, (als je geluk hebt) de geinstalleerde game totaal van de pc te verwijderen waar die eerder op stond of totaal te formateren zoals die normaal uit de fabriek komt. Anders zul je toch echt een nieuwe moeten gaan kopen. Nadeel aan 2dehands pc games....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat werkt niet. De code van het spel zelf is al verbruikt, heeft niets te maken met het spel zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou heeft voor mij bij andere oudere games wel gewerkt....maar game al langere tijd nog amper tot niet op pc dus, thanks for the input though. Hoe dan ook, 2de hands pc spellen halen kun je altijd wel vergeten dat de cd-key nog gaat werken. simple as that. fout van onze koper denk ik dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt;), gelukkig ken ik de verkoper goed dus misschien dat ik zijn steam account kan gebruiken.
Dan moet de game het gewoon doen toch?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het enige wat ik jou daar persoonlijk op kan zeggen is, uitproberen, misschien dat krekatos nog een extra licht hier op kan werpen. Verder zelf niet zo bekend mee namelijk.
Ik ben bang dat het een nieuw spel kopen word. Onderzoek altijd eerst of een spel een code nodig heeft om (online) te spelen!!
Ook al zou de ander 'm hebben verwijderd van de computer, de code is toch gebruikt... helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is het spel nadat je de cd code hebt ingetypt, accountgebonden. Diegene die het spel dus heeft verkocht, zou dus in principe zijn account aan jou moeten geven. Ik wilde namelijk ook Skyrim verkopen, maar kwam erachter dat de koper er dus eigenlijk niets mee kan.

Wat je kan doen, is een key generator van Skyrim zoeken op internet.