Waarom kan ik mijn personage in Minecraft geen voedsel toedienen? (zie verdere uitleg)

ik speel in de survival modes met minecraft. dit zou moeten betekenen dat je je personage te eten moet geven en dat die soort van vleesjes rechts van de hartjes naar beneden moeten gaan als je personage trek krijgt. dit gebeurd niet... de vleesjes blijven hoog, en als ik bijvoorbeeld gebraden kip wil geven aan mijn personage, dmv op de rechtermuisknop klikken, gebeurt er niets. wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Het beste antwoord

je hebt het op peacefull staan als difficulty. Dit kan je aanpassen als je tijdens het spelen esc-knopje drukt dan difficulty op easy of moeilijker in plaats van peaceful. Nu gaat je vlees rechtsonder wel omlaag na een tijdje en kan je vlees gaan eten:P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
super! dankje. dan heb ik nog een kleine vraag: dan komen er ook monsters ´s nachts toch? kan ik dit misschien uitzetten, maar wel aanzetten dat mijn voeding omlaag gaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas:p dan maar mn leven riskeren met die monsters haha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Monsters maken het wel een stuk leuker, je moet er maar mee leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja met monsters is veel leuker je kan bijvoorbeeld vallen maken om de spullen van ze te krijgen zoals gunpowder enZo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks!