Ik heb een bukkit minecraft server en die wil ik 24/7 maken. Kan dat? of had ik dat al moeten doen wanneer ik begon?

Is er een mogelijkheid om mijn server 24/7 te maken? En hiermee bedoel ik niet ''laat je computer 24/7 aanstaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je de Server op je computer/laptop draait dan kan je de server gewoon 24/7 laten draaien door de server te starten en je computer altijd aan laten staan. Dat heb ik ook gedaan en het werkte goed.

Als je een server hebt gekocht bij een host, dan kan je misschien je pakket upgraden naar 24/7. Dat gaat dan wel meer geld kosten.

Ik hoop dat je hiermee vooruit kan anders stuur me een PM

Timo

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je een Server 24/7 wil laten draaien zonder je pc aan te laten staan dan kan je een server host kopen online. Die hebben veel servers en hosten voor jou de server.

Alleen helaas zijn de prijzen {vind ik} best prijzig.,
kijk maar eens op: http://redstonehost.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan je server 24/7 maken door hem re laten hosten kijk bijvoorbeeld
Op enchanted hosting
Het kost alleen wel geld