Kun je Europese spellen spelen op een in amerika gekochte pc?

Ik heb het al gegoogled maar kwam alleen maar uit op kan jou pc deze game aan... In Ieder Geval ik bedoel dus dat als ik een Alienware zou kopen op amazon.COM kan ik dan gewoon spellen spelen die ik hier koop bij game mania of bart smit of whatever?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

maar natuurlijk!
je computer leest gewoon het spel in je dvd rom drive en dan installeert hij het, opent het en 'runt' het gewoon.
er is geen verschil tussen de hardware van een pc uit amerika en de eu, alleen in de vs heb je een ander voltage uit het stopcontact, dus dat moet je instellen bij je voeding(maar ik ga ervan uit dat je pc het hier al gewoon doet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet niet welke versie van windows je gebruikt ( als je uberhaupt windows gebruikt )
Maar dit moet gewoon mogelijk zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen probleem, anders dan bij cartridges voor apparaten als nintendo ds maakt het voor de computer niet uit. de amerikaanse versie van need for speed underground 2 (die met de honda civic in plaats van de vauxhall vectra)
loopt op mijn nederlandse pc zonder problemen.

er is namelijk geen verschil tussen amerikaanse of nederlandse hardware