Nee. Je betaalt eenmalig €19,95.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je hoeft het niet per maand te betalen.
Je kan het spel gratis downloaden, en je kan het spel kopen. Als je het koopt krijg je een account en kan je op elke computer minecraft spelen, als je het gratis download kan je het alleen op je eigen computer spelen.
Kijk naar de bron als je het spel wilt kopen, of voor meer informatie.

Toegevoegd na 41 seconden:
Als je het koopt kan je ook nog op multiplayer.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zoals FlashBang al zij kost het 19,95.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee het kost geen geld per maand het is eenmalig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Minecraft kost geen geld per maand. Het is eenmalig €19,95
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antwoord is al gegeven.
nope, dat is niet nodig, je kan het spel online/via Xbox kopen voor ongeveer 20 eurie!