Ik heb nu al een tijdje BF3, maar nu vroeg ik me af wat is nou het beste wapens in kleine maps bijv. Noshahr Canals?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat ligt eraan op welke plek je bent. Als je op een toren ligt of op een lang overzichtelijk stuk, zou ik zeggen een van de one bolt-action snipers. De MP7 is een goed wapen. Vooral in Operation Metro. Maar op lange afstand zal deze niet erg goed zijn. Als je nog iets meer van Battlefield of iets anders wilt weten, dan zeg je het maar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor assault is de F2000 zeker een goed wapen, het nadeel: Lange reloading tijd.

Support: De M249 is een handig wapen, niet zoveel terugslag als andere light machine guns en met een foregrip erop al helemaal niet.

Engineer+Recon: Ik ben niet zo'n fan van de wapens die deze classes hebben, dus ik hou van de P90; of als je deze nog niet uitgespeelt hebt vindt ik de PDW-R ook een topwapen.