Waarom werkt skyrim heel traag op mijn computer?

ik heb op can you run it gekeken en volgens die site moest ik skyrim kunnen spelen, ik heb een intel core 2 duo @2ghz (p7350) en een nvidia 9600m gt en 4gb ddr2 ram en nog 750gb harde schijf ruimte, ik heb nog wel windows vista.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

je processor is redelijk aan de oude kant
dat is de reden waarschijnlijk dat ie niet goed zal draaien of met erg veel lag
ik stel voor een I5 er in te plaatsen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een i5 op een core 2 moederbord laten draaien? Gaat niet werken. En je moet dan ook meteen je ram gaan vervangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarnaast zou een GPU upgrade veel meer zin hebben (ik draai skyrim wel aardig met een C2D 6400 en een GT8800).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zowel een GPU als een CPU upgrade zijn onmogelijk op een laptop.
Je hebt een 4 jaar oude laptop. Koop een nieuwe computer. Laptops zijn per definitie slechter met gamen dan gewone computers. Een computer van 600-700 euro is prima om te gamen en een laptop van 1000-1100 is ook prima.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een groot verschil tussen "kunnen spelen" en lekker soepel draaien. Start het spel, dan heeft can you run it gelijk, er wordt geen minimale framerate beschreven.

Als je alle settings op laag hebt gezet en een zo laag mogelijke resolutie hebt gekozen en het speelt nog steeds onprettig zal je een andere gamesysteem aan moeten schaffen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, ik heb dit spel ook gespeeld op mijn laptop en in mijn laptop zit een 13 en een mobility radeon video kaart.
Dus extreem hoge kwalificaties zijn niet zo zeer nodig.
Wel lagt het spel als je bij veel mist in een cave of bij veel rook rondt loopt.

Je kan het beste eerst proberen de graphics naar beneden te halen en weet ook zeker dat je oplader er in zit, dit scheelt bij mij al veel lag.

P.S.
een vriend van mij heeft een laptop ook met dualcore van intel, maar hij kan tot nu toe alle assassins creed spellen nog voluit aan. Dus het hoeft niet echt aan je processor te liggen, maar je kan ook het beste er windows 7 op zetten.

Hopelijk komt dit van pas en hoef je niet een extreem dure nieuwe pc te kopen.