Kun je spellen downloaden voor de PS3?

Ik wil graag spellen downloaden voor de ps3 maar ik wil niet dat jullie mij verwijzen naar een illegale site.

Toegevoegd na 6 minuten:
Kun je ook gratis spellen downloaden en dan op de ps3 zetten?

Toegevoegd na 6 minuten:
Via de PC

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3K

Antwoorden (3)

Spellen kun je downloaden via de Playstation Store. Hier vind je demo's, gratis spellen, of betaalde spellen. Nadat je ze hebt gedownload blijven ze beschikbaar in de store (om later nog eens te downloaden).
Je speelt de spellen vanaf de harde schijf van de PS3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vis de PSN store op je PS3;) Heet nu wel anders geloof ik. Maar dat weet ik niet zeker, heb hem al tijd niet aangezet:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet illegaal wilt downloaden, kan je dat niet anders doen dan via je PS3.
Via de computer word het illegaal, alleen via de Playstationstore kun je PS3 spellen downloaden.(Demo's, spellen voor weinig geld, of voor het 'gewone' bedrag, ook oude spellen van de PS1 en PS2 zijn er te vinden)

Nogmaals: het is dus verder niet mogelijk op een andere manier, dus via de pc, aan gedownloade spellen te komen om op de PS3 te zetten.