ik wil msn op me dsi xl hoe kan dat

ik wil msn op me dsi xl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Via de ingebouwde internet browser moet het lukken met eBuddy. Maar er is geen officiële applicatie van Windows Live Messenger (neem aan dat je dat bedoeld) voor een Nintendo systeem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je verbinding hebt met Wifi op je DSi open je je browser en dan typ je in: www.ebuddy.com. Dat is een soort MSN maar dan op het internet zelf. Je kan gewoon met je eigen email inloggen.