Ik blijf een black screen krijgen na het done loading schermpje op minecraft?

Ik heb alles al geprobeerd, force update, bin deleten, meta inf deleten, heel minecraft en alles wat ermee te maken heeft deleten, java framework vernieuwen, meer Ram geven aan minecraft.. Maar niks werkt. Als ik in mijn .minecraft mapje krijg zie ik ook alleen maar de file last login en het mapje Bin, niks anders.
Ik zit op een mac os Lion..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Hallo
Ik heb even gezocht en vond een link voor de speciale java voor os x lion.
Hiermee heeft een kennis zijn probleem gefixt met minecraft. Misschien helpt dit U ook,