Welke geeft de beste kwaliteit en mogelijkheden: FIFA12 voor PC of voor PS3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

In bijna elk geval heeft de PC betere kwaliteit. Dat komt omdat de videokaart in een PS3 al enkele jaren oud is en het is ook niet de beste. Met het spel Battlefield merk je het verschil heel duidelijk maar ik denk niet dat je met Fifa 12 een verschil zult merken. Maar onthoud wel dat je een goede videokaart nodig hebt om Fifa 12 vloeiend te spelen op de PC. De mogelijkheden zijn hetzelfde omdat het dezelfde spellen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor de ps3 veel scherpere kwaliteit volgens mij zijn de mogelijk heden het zelfde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hier trouwens een vergelijking=

http://www.youtube.com/watch?v=4kpwiteUkjw

je ziet wel dat pc beter is,maar heel veel maakt het niet uit. op pc zijn bijvoorbeeld de details in het publiek beter.

Zoals al is gezegd let wel op dat je een goede pc nodig hebt om fifa 12 op het allerhoogst te draaien.