wat is het verschil tussen het kopen van een game op bijv. bol.com en origin?

Ik wil battlefield/fifa kopen, maar wat ik zie is dat de prijs bij andere aanbieders lager is. Battlefield3 was ergens 35 euro, maar op origin 50 euro.wat is het verschil daar tussen?
En zou de productcode van de fysieke game (dus niet origin) dan werken voor battlelog? Want ik zou wel graag multiplayer willen spelen..
Alsjeblieft iemand, help me !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Omdat origin van EA is. EA is de maker van Battlefield 3. Hun hebben dus ook niets zomaar op voorraad liggen en kunnen daarom dus ook steeds dezelfde prijs aan blijven bieden. Bij bol.com kopen een grote voorraad in en die moeten ze zien te verkopen. Maar als er weinig mensen zijn die het kopen, moeten ze het goedkoper maken, waardoor mensen het misschien wél willen kopen. Het maakt niet uit waar je besteld. Je kunt met het spel dat je bij bol.com én bij origin krijgt altijd online spelen.

(Ik zelf heb het spel bij bol.com gekocht en het werkt uitstekend) (PC).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus het gaat in feite om de code, en niet of er nou wel of niet een cd bij zit?