Is het mogelijk om Béta games die je gedownload hebt bij Origin hem te verwijderen, na de release van deze game? zoja, hoe? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, dat is niet mogelijk.
En ik denk dat je voornamelijk doelt op de BF3 beta?

Wat je wel kan doen is om het spel te verbergen zodat je het niet meer ziet.

Dus hoe doe je dat:
Rechtsklik op het spel en klik op "Verbergen"

Et voila, het is weg. Om het weer terug te halen moet je bij "Weergave" kiezen voor "Verborgen games".

Dan rechtsklik je weer op het spel en klik je op "Weergeven" en dan staat die weer in het lijstje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt