Ik ben van plan Bad company 2 te kopen maar zie dat er 2 edities zijn: de gewone bad company 2 en dezelfde game van EA classics, wat is het verschil?

Ik ben van plan het spel Battlefield: Bad company 2 te kopen.
Nu ik op internet kijk zie ik dat er 2 versies zijn namelijk: Battlefield: Bad company 2 en BF2 van EA classics.
Nu is mijn vraag; wat is het verschil tussen deze 2 games?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Volgens mij niks! Het is een soort prestige voor die game. Het is zo goed verkocht, of zo veel gespeeld dat het een classic is geworden!
Ik raad je trouwens aan om battlefield 3 te kopen! Op pc 64 man online en Bad Company 2 word niet heel veel meer online gespeeld..