Hoe verwijder ik ---->De sims middeleeuwen?

Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van Setup.
Controleer of alle eerdere installatieprocedures zijn voltooid en andere toepassingen zijn gesloten.

Neem contact op met uw leverancier als de fout zich blijft voordoen:Electronic Arts.

Deze melding krijg ik als ik hem wil verwijderen bij Programma’s en onderdelen.

(en alles heb ik gesloten)

Weet iemand hoe ik hem kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Je kunt hem ook handmatig van je C schijf(of de schijf waar je hem hebt geinstalleerd) verwijderen.

Ga naar je computer->C schijf(of de schijf waar deze is opgeslagen)->Program files(x86)->Electronic Arts. Dan zie je als het goed is het mapje: "De Sims middeleeuwen" staan. En deze kun je dan verwijderen. Rechter muisknop en dan: "verwijderen".

Hij komt dan in je prullenbak te staan, deze maak je leeg en dan is hij weg.

Gebruik deze methode alleen maar als verwijderen op een andere mannier niet mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad! Wat fijn zeg hij is weg!
Alleen staat hij nog wel in Programma’s en onderdelen.
Waarom staat hij daar nog?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit komt omdat Electronic Arts het ook in andere mappen opslaat. Wat je nu even moet doen is bij start zoeken naar: "De sims middeleeuwen". En dan alle gevonden bestanden verwijderen. Als het goed is zou hij er dan niet meer tussen moeten staan. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek-->De sims middeleeuwen=Geen zoekresultaten jaja?
Maar hij blijft dan dood leuk staan bij Programma's en onderdelen. Vreemd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gek nog nooit meegemaakt. Ehm bij programma's en onderdelen kun je hem daar nu verwijderen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, hij heeft nu een ander teken EA in het blauw.
En wat trouwens ook heel vreemd is, is dat als ik hem wil verwijderen start hij eerst installshield op in plaats van uninstall.
Powergen
11 jaar geleden
Er staan nog heel wat poespas in je register. Die moet je ff schoonmaken met Ccleaner
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek anders gewoon op "Sims", kan ook zijn dat hij als The Sims Mediaval o.i.d. genoemd staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Powergen :Ik heb Ccleaner gebruikt, al eerder trouwens lost niets op. @MotleyKoen
Op sims heb ik weer gezocht, en ook op Sims mediaval wat ik ook al eerder hebt gedaan, dat bied ook geen uitkomst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@s0phie, heb je toevallig nog windows xp?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, S0phie dit zou moeten lukken: (zowel mogelijk bij Windows XP, Vista als 7)
je gaat naar start en dan zoek je naar uitvoeren, deze open je.
-Je typt in regedt32 en klikt op ok
-In het programma dat zich opent dubbelklik je op: "HKEY_LOCAL_MACHINE
-Daar kies je voor "SOFTWARE"
-In Software zoek je naar "Microsoft" en open je
-In Microsoft open je "Windows"
-Daarin open je "CurrentVersion"
-En dan weer "Uninstall"
-Je krijgt nu allemaal cijfertjes de zien, deze moet je een voor een door gaan lopen. Je klikt op de bovenste cijfers en getallen reeks. Dan krijg je rechts allerlij dingetjes te zien, om te bij welk programma deze cijfertjes horen moet je in die rechter kolom kijken.
Je gaat zoeken onder "naam" naar "DisplayName" en dan staat rechts daarvan de naam van het programma.
Mocht er niks bij Displayname staan kun je bij "InstallLocation" of "InstallSource" kijken. Je kunt heel makkelijk scrollen door de bovenste cijfertjesreeks in de linker kolom te selecteren en dan met pijltje omlaag ga je elke keer 1 mapje omlaag. Als je de goeie hebt gevonden ga je naar de linker kolom en doe je rectermuisknop op die cijfer/letterreeks en kies je voor verwijderen.
Je kunt het programma dan gewoon afsluiten, en als het goed is is the sims nu verwijdert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@jimr:Fantastisch het is gelukt! Goeie uitleg!
Weer wat geleerd:) (ik heb trouwens vista)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mooizo :)

Andere antwoorden (3)

Vaak staat op de cd (kijk in verkenner als hij in de pc zit) ook not een Uninstaller.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je een Windows computer gebruikt doe je dit als volgende, Klik op Start (Windows Logo)>>>Configuratiescherm>>>Een Programma verwijderen>>>De Sims Middeleeuwen>>>Rechtermuisknop>>> Programma verwijderen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat dus "neem kontakt op met leverancier Electronic Arts".

Zie:

Electronic Arts Nederland B.V. Schiphol-Rijk

Beechavenue 180

1119PS

Schiphol-Rijk

Telefoonnummer:

Succes..

Toegevoegd na 1 minuut:
De site zelf geeft aan dat men gevestigd is op Schiphol-Rijk. Dus het was een kwestie van even doorzoeken.