Minecraft op windows vista pc 2007

Hoe kan het dat minecraft 1.2.5 het perfect doet op mijn windows vista pc uit 2007 en op mijn windows 7 pc uit 2010 niet?? Ligt niet aan de pc want die kan spellen als call of duty mw3 makkelijk aan. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Verander in video settings een paar dingen: render distance in tiny, graphics in fast, particles in, minimal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt waarschijnlijk aan de software/drivers, want een windows 7 zou dat makkelijk moeten kunnen. Heb je wel de laatste versie van java? Ook kan het zijn dat je te weinig ram aan java toeschrijft, in dat geval moet je even naar configuratiescherm(control panel), java, en als het goed is kun je daar bij een van de tabs het ram voor java aanpassen.(er staat bijv xMs 1024M, dit betekent dat java nu 1024Mb ram heeft.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk ligt dat aan je RAM geheugen; minecraft is nou eenmaal een spel dat RAM vreet. Als in je oude pc dus bijvoorbeeld 6gb zit en hierin 4gb, doet Minecraft het op deze pc minder goed.