Mijn pc loopt steeds vast tijdens Battlefield 3. Wat kan ik hier aan doen?

Heb voor mijn zoontje Battlefield 3 gekocht en alles netjes geinstalleerd. Alles werkt ook normaal, maar na zo'n 10 minuten spelen loopt alles iedere keer vast, waardoor je alleen nog met "Ctrl" + "Alt" + "Del" en toepassing sluiten, terug kan komen in Windows.
Kan ik dit op de een of andere manier oplossen en zo ja, hoe moet dat dan?
Hieronder een overzicht van mijn configuratie:

Processor: Intel Core 2 Quad 2.40 Ghz Ram: 4 Mb
Video: MSI R5450 PCI 1 Gb
OS: Windows Vista SP2 - 32 bits

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Achterop de kaft van het spel staat wat je pc minimaal moet hebben om het spel te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, maar volgens mij voldoe ik hier wel aan. Natuurlijk zijn het wel minimum waarden die worden aangegeven op de kaft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de laatste drivers hebt dan kan het alleen aan je videokaart liggen.
Kijk hier maar eens voor alle specs.
http://www.ea.com/nl/news/korte-checklist-battlefield-3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga die link eens nakijken, je hoort het wel :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik probeer gewoon alles, stap voor stap en zal dus ook eens gaan kijken bij het forum van Origin. Bedankt.

Antwoorden (1)

Heb je je videokaart al geupdate? Punkbuster ook?
En wat ook nog kan is dat je videokaart te warm wordt.
Stom misschien maar de kast open zetten kan al helpen, anders betere koeling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn videokaart heeft de laatst nieuwe updates (incl. punkbuster) en mijn kast wordt meer dan voldoende gekoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook nog als je zelf een sloome pc hebt anders moet je echt nog eens checken van de tips glenfiddich