Wat zijn goede sites met recensies van games?

Ik heb nu vakantie, dus wil even 2 weken gamen. Maar weet niet welke games. Ik wil dus een site met game-recensies. Als voorbeeld: http://www.mmohuts.com <-- deze site heb ik al helemaal afgezocht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik jou was zou ik League of Legends eens downloaden, heel leuk spel om (vooral met vrienden) te spelen. Zoek maar op in google

Antwoorden (11)

Er zijn tal van verschillende websites te vinden. Als je wilt mag je op mijn bron klikken waar je zowat alles kan terugvinden over games en andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook www.insidegamer.nl, een goede site met heel veel informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo heb je ook nog http://www.gamer.nl/ tevens ook een goede site met veel recensies van games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pu.nl

(website van gamesmagazine Power Unlimited, waarop dagelijks gamenieuws te zien is samen met reviews!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.xgn.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gamespot.com
een erg goede site om te kijken naar recensies. je kan kijken naar video recensies of de recensies lezen. er naast staan de scores die de critici hebben gegeven en de scores die gebruikers hebben gegeven.

goeie spellen naar mijn mening.
league of legends (moba game voor de pc)
mass effect 3.
the elder scrolls V: skyrim.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het kanaal van Classic Game Room op youtube afzoeken, goeie reviews met humor erin :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eens gegoogled en vond deze website weet niet of je er wat aan heb, maar lijkt me een goed begin. :)
http://www.similarsitesearch.com/alternatives-to/mmohut.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zero punctuation. let wel op: deze reviewer spreekt zeer snel Engels, vandaar zero punctuation (=geen interpunctie). Ook is hij vrijwel altijd negatief over een game op een geweldige manier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamekings.tv
Vooral reviews met beeld en geluid. (Nederlands)
http://www.gametrailers.com/game-reviews
Ook reviews met beeld en geluid. (Engels)
IGN.com (engels)
pu.nl (nl)
insidegamer.nl (nl)
gamespot.com (engels)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GadgetGear is een goede Nederlandse review website. Ze hebben vaak de laatste games, spelen ze uitgebreid en de game reviews zijn lekker lang. Daarnaast zijn eerlijk met hun bevindingen en doen ze vaak een stukje gameplay video erbij.