waarom kan ik niet inloggen op minecraft? (zie uitleg)

mijn broer en ik hebben minecraft op onze gebruiker staan. (dezelfde computer) nu heeft mijn broer per ongeluk het zijne verwijderd. het stond nog bij alle programma's bij start dus heeft hij het er weer opgezet. hij klaagde steeds omdat er iets niet ging. nu is hij hier niet. hij komt om 7 uur thuis. ik wil hem tegen dan graag verassen met zijn verjaardag door minecraft op zijn gebruiker er weer op te krijgen.

ik heb het geprobeerd, maar hij moest zijn oude gegevens invullen. ik heb het gedaan (hij heeft ooit eens het ww verteld) maar er staat login failed. ik heb dus een nieuw account gemaakt en een bevestigingsmail geaccepteerd, maar als ik nu wil inloggen staat er: user not premium.

wat kan ik eraan doen? ik heb het spel op stick staan maar hij heeft de stick mee. denk je dat ik het in 4 uur er weer op kan zetten?

alvast bedankt

Toegevoegd na 2 uur:
komaan! nog 30 minuten!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En, is het nu gelukt? Ik heb niet zoveel verstand van inlogproblemen enzo, maar ik ben wel verslaafd van minecraft dusse... Is het gelukt?

Antwoorden (2)

Ja je moet eerst dat account premium maken door te betalen op minecraft.net dit kost ong. 20 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar ik heb het al eens gekocht!
Dus je kan niet meer inloggen bedoel je? Dan moet je je wachtwoord opnieuw aanvragen.

Of bedoel je dat het spel niet meer op je computer zelf staat? Dan moet je naar http://www.minecraft.net/download en daar kun je het spel weer op je computer zetten.