hoe kun je ZELF zombies dieren en meer grondstoffen plaatsen bij minecraft?

ik wil weleens vegten tegen een zombie vegten overdag bij minecraft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je denk ik wel speciale mods voor nodig, maar welke weet ik niet, zoek het anders op!

Antwoorden (4)

Dat kan in creative mode of door middel van cheaten met behulp van iets als TooManyItems.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Recentelijk zijn in creative mob eggs (eieren) toegevoegd.
Daarmee rechtsklikken op de grond dan spawn je een mob.
Kleuren van de mobs komen overeen met de kleuren van de eieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan enkel in creatief mode

Eerst moet je een plaats maken zonder zonlicht, dus geen ramen en een plafond erop.

Dan ga je naar je spullen, en scroll je helemaal naar onder. Daar staan er eitjes. Als je met je muis op een ei staat, zie Je wat er in zit bv een varken of een zombie. Je pakt zo'n ei en plaats het op de grond. Nu staat het dier/vijand die in het ei staat in je kamer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat met ei kan wel maar je kan ook een zombie in een donkere plek lokken. dat is dan alleen voor survival en dat zombie beest dr in krijgen is moeilijk.
Bronnen: