Wie weet iets meer over black ops 2?

Heb gelezen als ze bezig zijn met black ops 2 nou niet vollop maar weet je er iets meer over waarneer hij uitkomt en wat de modus zijn(ik hoop met zombie's)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er is een poster geleaked met daarop de datum 28 april 2012. Dit is waarschijnlijk de datum waarop de teaser trailer van BO2 online komt.
Begin juni komt E3. Op E3 laten bijna alle bedrijven hun game zien die zij aan het maken zijn. Meestal laat Call of Duty de single player gameplay zien.
Na het succes van zombies in Call of Duty 5 en 7, neem ik aan dat het ook weer terug zal komen in BO2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou 6 november zijn zie link
http://community.callofduty.com/thread/200412371
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer op youtube "xJawz BO 2 leaked information te vinden" dat zijn zo'n 3 video's met gelekte, correcte informatie, over gamemodus, perks, killstreaks, etc. Maar het is wel engels.