foutje bij sims 3 huisdieren?

ik heb al sinds een tijdje sims 3 huisdieren. ik heb een familie met een paar mensjes en een paar dieren gemaakt. ik had op een gegeven moment heel lang gespeelt zonder tussendoor optelslaan. en toen bleek mijn hond die bleef in de grond zitten ofzow, tenminste in de verhoging van het huis als je begrijpt wat ik bedoel. en ik kon niks meer met hem. ik vind het zo vervelend want ik had net mensen verkering laten krijgen iemand had een wedstrijd met paardrijden gewonnen enzo. ik heb toch maar nog voor de 'ik sla het maar niet op' optie gekozen :( .

weet iemand wat ik moet doen als dit nog een keer gebeurt?? het is namelijk echt heel vervelend. mijn zusje heeft een andere keer ongeveer het zelfde gehad maar dan bleven die honden de heletijd op hun plek staan en kon je er niks mee, ze heeft ze na een tijdje maar in de adoptie gedaan en weer terug geadopteerd maar dat kon niet met mijn hond:( .

sorry voor zo'n lang verhaal :$

alvast bedankt iedereen :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.5K

Antwoorden (1)

Wat je dan kan doen is via testing cheats enabled true reset sim, waarbij je de naam van de sim (dus voornaam en achternaam hond) intoetst. Dan moet de hond weer bespeelbaar zijn. Kijk vooral ook eens op het forum van De Sims 3 (http://forum.thesims3.com/jforum/forums/list.page)