Minecraft loopt erg vaak en lang vast als ik het speel.. Ik heb virusscanners en al die andere zooi aangezet en er zijn bijna geen fouten. help!?

Hoe kan dit en wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K
bamibal
12 jaar geleden
LOL "bijna geen fouten"

Antwoorden (2)

Hier heb ik ook een beetje last van gehad, ik heb Optifine geinstalleerd.
Dit heeft allemaal kleine dingetjes waarmee je minecraft sneller kan laten lopen
Jaspro101
12 jaar geleden
Je processor is waarschijnlijk niet goed genoeg. Speel je misschien op een verouderde pc of een laptop?