Hoe zet je met skyrim V de graphics minder goed?

Het is nu niet fijn om te spelen, het beeld is erg schokkerig. ik heb het in het spel bij display al geprobeerd, ik heb alles op minimaal gezet. ik merkte daarna nog geen veranderingen op. toen ik hem had opgestart met steam gaf hij aan dat hij op medium stond of zoiets.

Toegevoegd na 2 minuten:
het is skyrim voor de PC.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als je de in-game display instellingen al helemaal 'naar beneden' hebt gezet en het blijft schokkerig, dan is daar in mijn ervaring vrij weinig meer aan te doen. Ik ben bang dat je computer (waarschijnlijk de grafische kaart) het spel gewoon niet goed aankan.

Ik heb Skyrim zelf op de PS3 en weet dus niet precies wat de display instellingen op de PC zijn, maar heb je ook de mogelijkheid om de resolutie te verlagen? Zo ja, dan zou je dat nog kunnen proberen. Maakt veel verschil in framerate (FPS). Als dat niet mogelijk is en/of niet helpt, vrees ik dat het sparen wordt voor een upgrade. :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met de game launcher kun je de settings erg laag zetten. Deze kun je vinden in de bestandslocatie van het spel.