Waarom kan ik me (wow) Dk niet deleten?

Hallo ik speel al 4 jaar wow en heb een worgen dk ik wil graag een gob dk dus ik moet hem deleten maar het wil niet hij zegt dat hij nog mail heeft in zijn inventory maar dat heeft hij niet en ook geen quest ofzo. Maar hij zit nog wel bij die begin quest van arthas enzo. dus ben nog niet in orgimmar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (4)

Om een World of Warcraft character te kunnen deleten ga je gewoon naar het character selection screen.
Selecteer het character dat je wilt verwijderen, en klik rechtsonderaan op de knop 'delete character'
Nu komt er een venster om te vragen of je zeker weet of je dit character wilt verwjderen.
Typ in dit venster 'DELETE' en druk op ok. Nu is je Death Knight weg en kun je een nieuwe character aanmaken.

Je kunt ook een ander character naar keuze deleten, er is een limiet van 10 characters per server per account.
Kimath
12 jaar geleden
Als je rare items hebt in je bank of in je mailbox wil die ook niet verwijderd worden... Het slimste is dus alles in je inventory te verkopen of verwijderen en dan naar het character scherm gaan en dan deleten op de manier zoals je alle characters delete...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zit er nog iets in je mailbox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
belachelijk om dit een "omlaag duimpje" te geven. Rik2je heeft 99,99% gelijk. Er zit nog mail in je box (meestal een 7th Anniversary, een account bound mount of een pet o.i.d.).
Check je mailbox opnieuw! en verwijder ook reeds gelezen mailtjes uit die box. Moet echt helemaal leeg zijn.
Als je 100% zeker weet dat er niets meer in zit, dan kan je nog proberen om de Cache folder uit je WoW mapje te verwijderen (let op: verwijder alleen de "Cache" map!) Is het dat ook niet dan kan er alleen nog iets op het auction house staan van je char. En als het dát ook niet is (wat heel HEEL onwaarschijnlijk is) dan zou ik een GM ticket aanmaken.
Klink als een bug maar waarschijnlijk heb je nog ouwe mail erin zitten. BV dat je van een alt gold heb verstuurd of dat je een mount van Blizzard store heb gekocht en die worden automatisch verstuurd als je een nieuwe character maakt.

Zorg dat je alle mail heb verwijderd, alle items in je bags heb verkocht en dan op je character scherm op je DK klikken en op verwijderen drukken en dan 'DELETE' intypen om het te bevestigen dat je hem wilt verwijderen.