Wanneer komt gta 5 uit en komt ie ook gelijk voor de pc?

Ik ben een groot gta fan en wil dit spel zo snel mogelijk kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Nieuwste gerucht is eind maart 2013.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tevens is het bevestigd dat er een pc versie komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, volgens de laatste geruchten is het maart 2013. +
Release: 15-11-2012 voor de ps3 en voor de pc

maar het gerucht is dat hij ook op 12 juli in de winkels verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De datums zij speculatie er is geen officiele verklaring geweest over the release.
Hij zal wel op pc komen maar later dan de console versies zoals alle andere GTA's