hoe start je een achtbaan met aandrijfsporen op minecraft? ik wil er zelf inzitten

ik heb een coole achtbaan gemaakt op minecraft maar hij geraakt niet vooruit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
2.5K

Het beste antwoord

Ik zou als ik jou was ff op youtube kijken naar filmpjes over powered rails
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dan moet je redstone torches om de paar zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Indien je in beweging bent, zullen deze aandrijfsporen je "aandrijven" en "versnellen", mits deze "geactiveerd" zijn door red stone torches. De meest aanvoudige manier om een "achtbaan" te starten is duwen en dan erin springen. Als je op aandrijfsporen staat zul je vanzelf sneller gaan!