Hoe kan ik mijn Need For Speed: Hot Pursuit 2010 sneller laten werken?

Ik heb Need For Speed: Hot Pursuit gekocht, maar hij werkt heel traag. Hoe zorg ik ervoor dat hij sneller werkt ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

als hij heel traag werkt, ligt dat waarschijnlijk aan je pc. je kunt het iets sneller laten werken door alle andere programma's uit te schakelen, maar waarschijnlijk moet je de graphics gewoon wat lager zetten. Helaas, voor de volgende keer eerst even naar de systeemeisen kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan Need for speed wel sneller laten werken met gamebooster, dit programma laat jouw computer ongeveer 44% sneller werken. Vaak is dit het grote verschil tussen traag en normaal. kijk maar even op de site of je geintereseerd bent. Het is gratis en virus vrij dus je hebt niks te verliezen.

Dit programma sluit alles af wat niet nodig is tijdens het spelen van een spel.

last but not least, het werkt met alle spellen!