ik ben op zoek naar een pc spel (skippy) wie kan mij helpen?

hallo ik ben op zoek naar het spel skippy op zoek in egypte het geheim van de gestolen papyrusrol ik heb die spel nog, maar hij is nu te oud om te werken, dus vraag ik u of u weet waar ik die ergens kan kopen ik had die spel vroeger op school gekocht en zou nu mijn kinderen ermee willen laten spelen.

dank u

Toegevoegd na 3 uur:
liever downloaden het zouw dom zijn het spel te kopen als ik die al heb lol

Toegevoegd na 3 uur:
(downloaden is niet illegaal als je het spel al hebt) in belgie allersinds in nederland weet ik niet ;))

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.6K
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Sorry ik begreep je verkeerd dan, dacht dat je hem nog steeds wilde kopen ofzo, downloaden van games en software is voor zo ver ik weet altijd illegaal in NL, behalve als je betaald voor de download.

Antwoorden (1)

Ik kom er maar 1 tegen, en dat is op marktplaats :-(
Nieuw kan ik hem ook niet vinden.