Ik ga BF3 kopen op marktplaats en misschien ook MW3 waar moet ik op letten?(XBOX360)

Moet ik voor beide games een code hebben ofzo? Of kan je codes 2x gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Als je Battlefield 3 tweedehands gaat kopen zul je een nieuwe code moeten kopen om online te kunnen spelen.
Voor Modern Warfare 3 is dit niet nodig.

Verder moet je erop letten dat de spellen nog volledig functioneren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met MW3 is er geen probleem. Met BF3 zit er wel een code bij die eenmalig te gebruiken is. Die is dan verbonden met een Origin account. Dus als je deze 2e hands gaat kopen, moet je dan ook de Origin account van die persoon overnemen, want alleen met code schiet je niks op. Zoiets moet je dan samen met die persoon erbij. Hij of zij moet dan inloggen op zijn/haar Origin account, dan wachtwoord wijzigen. Jij moet dan nieuw wachtwoord invoeren, terwijl hij of zij niet meekijkt. Zo kun je dan thuis zelf inloggen op die Origin account en BF3 spelen.